Jak Poderwac Dziewczyne

Wpis

piątek, 08 czerwca 2012

Jak Poderwac Dziewczyne - Test Zainteresowania

jak zdobyć piękną kobietęOk. Mam do Ciebie szybkie pytanie.

Tak to prawda, chcę, żebyś odpowiedział mi szybko na podchwytliwie pytanie.

Jak możesz stwierdzić, że kobieta jest Tobą zainteresowana?

Odpowiedź mi szybko.

Czy coś jest nie tak?

Czy wydaje Ci się, że to jest podchwytliwe pytanie?

To wszystko jest naprawdę bardzo proste.

Chce po prostu zrobić coś, żebyś zaczął myśleć.

Jestem przekonany, że podobnie tak jak ja przeczytałeś wiele poradników, w których są napisane coś takiego:

„Jeśli dziewczyna przechyla głowę na bok i głaszcze się po szyi, to znaczy, że jest Tobą zainteresowana”

 „Jeśli ona oblizuje swoje wargi podczas rozmowy, to znaczy, że jest Tobą zainteresowana”

 „Jeśli dziewczyna cały czas się uśmiecha podczas rozmowy z Tobą, to znaczy, że Cię lubi”

 Pamiętam kiedy pierwszy raz przeczytałem wszystkie te stwierdzenia. Nie miałem wtedy pojęcia jak poderwac dziewczyne

 Pomyślałem sobie wtedy, że to dobrze, że poznałem wszystkie te wskazówki. Dzięki nim łatwiej będzie mi zrozumieć kobiety i podrywać je.

 Nie wiedziałem, ze w tym wszystkim jest jeden mały problem.

 Problem polega na tym, że kobiety zachowują się w ten sposób podczas każdej rozmowy z kimkolwiek. I na tym polega cały problem.

 Poza tym te poradniki miały jedną wielką wadę. Nie powiedziały mi co muszę zrobić, żeby kobiety zaczęły mnie uważać, za atrakcyjnego faceta.

 Dopiero po jakimś czasie uświadomiłem sobie, że żeby kobieta chciała wysyłać do mnie takie sygnały muszę ją jakoś sobą zainteresować. Niestety wtedy nie miałem zielonego pojęcia, jak się do tego zabrać.

 Ja chciałbym się z Tobą podzielić swoją wiedzą, dotyczącą wzbudzania w kobietach atrakcji. Powiem Ci, co zrobić żeby one zwracały na ciebie uwagę i ciągle chciały się z Tobą umawiać.

 Od razu uprzedzam Cię, że moje porady będą zupełnie inne niż te, które możesz przeczytać w tego typu poradnikach.

 Nareszcie nadszedł czas żebyś mógł podrywać atrakcyjne kobiety podczas wypadku do klubu z kolegami.

 Zdecydowanie musisz coś zrobić, żeby dziewczyny chciały przechylać głowę, głaskać sie po szyi i oblizywać swoje wargi w Twoim towarzystwie.

 Jak myślisz, co powinien zrobić facet podczas podrywania?

 Możesz

 a.      albo nie zrobisz nic, bo będziesz się bał.

 albo

b.     podjedziesz do dziewczyny, postawisz jej drinka i poprosisz ją do tańca.

 Jeśli pomyślałeś właśnie w ten sposób, to powinieneś się mocno uderzyć w głowę. To jest najgorsze rzecz, o jakiej mogłeś pomyśleć. Jestem po prostu zawiedziony.

 Oto jaką mam dla Ciebie radę:

 Jeśli zachowasz się tak, jak powiedziałeś, to będziesz przypominał wszystkich innych facetów w klubie. Niczym się nie wyróżnisz przez to żadna atrakcyjna kobieta nigdy nie zwróci na Ciebie uwagi. Jeśli będziesz sie zachowywał w ten sposób, to na pewno nie wzbudzisz w żadnej kobiecie atrakcji seksualnej, to jest po prostu niemożliwe.

 Większość facetów nie ma w ogóle odwagi podejść do kobiety i zapytać ją o cokolwiek. Zupełnie nie wiem dlaczego tak jest.

 To właśnie dlatego większość facetów jak już się zdecyduje na podejście do dziewczyny, to żeby z nią nie rozmawiać zapraszają ją do tańca albo na drinka.

 Teraz musisz zrozumieć jeszcze jedną rzecz. Żadna kobieta nigdy nie będzie uważała zbyt miłego faceta za atrakcyjnego.

 Atrakcja, to nie jest coś, na co kobiety mają wpływ.

 To nie działa według praw logiki i racjonalnego myślenia.

 Od teraz musisz zacząć myśleć, że to nie Ty masz zabiegać o dziewczynę, tylko ona o Ciebie. To jest naprawdę bardzo ważne i istotne.

 Oto kilka rad, jak zapraszać kobiety na randki.

 Czasami zapominaj o kobietach.

 Dokuczaj im.

 Czasami bądź zarozumiały.

 Udawaj, że ich nie rozumiesz.

 Pewnie zastanawiasz się dlaczego.

 Już Ci to wszystko tłumaczę.

 1)      Jesteś na tyle zabawny, ze to dziewczyna musi zabiegać o Ciebie.

 2)      Nie obchodzi Cię jej zdanie, ponieważ Ty masz swoje.

 3)      Jesteś nieprzewidywalny

 4)      To ty rozdajesz karty w tej grze

 5)      Możesz dostać wszystko, jeśli tylko będziesz chciał.  

 Teraz pewnie zastanawiasz się dlaczego kobieta ma uważać cię za kogoś atrakcyjnego skoro nie będziesz dla niej miły i przyjemny.

 To dobry tok myślenia.

 A teraz uderz się ponownie i wybij to sobie z głowy.

 No dobra już Ci to wszystko tłumacze.

Po raz pierwszy masz teraz nie być miły dla dziewczyn, tylko zachowywać się wobec nich arogancko. Zobaczysz jak bardzo zmieni się ich zachowanie wobec ciebie.

Pokażę Ci zaraz jak wzbudzać atrakcję w kobietach.

Podejdź do niej zacznij z nią rozmawiać, ale zaraz się wycofaj.

Powiedź, że to co zrobiła, przekreśliło jej szanse na związek i znajomość z Tobą.

Powiedz, że niby jest zabawna i fajna, ale jednak nie chcesz z nią rozmawiać i odejdź zanim jeszcze zdąży Ci coś odpowiedzieć.

Zastanawiasz się, jak ona może się w takiej sytuacji czuć?

Teraz przedstawię Ci dobre strony tej sytuacji.

 Powiem Ci jak naprawdę sprawdzić, czy ona jest Tobą zainteresowana.

 To jest to, czego naprawdę szukałeś.

 Powiem Ci jak zachowuje się dziewczyna, która jest Tobą zainteresowana.

 Oto one:

 1)      Najpierw się zaangażuj w związek z dziewczyną

 2)      Później raptownie przestań się nią zajmować.

 To jest cały sekret uwodzenia kobiet. To jest metoda, która nigdy Cię nie zawiedzie, mogę Ci to zagwarantować.

 Pewnie teraz wydaje Ci się to zbyt proste żeby mogło poskutkować.

 Jeśli idziesz z dziewczyną do restauracji, to staraj się podrywać kelnerkę. Zaproś ją do stołu i pokarz, że dziewczyna, z którą się umówiłeś nie jest jedyną, którą się interesujesz. Pokarz, że ona też musi okazać trochę zaangażowania.

 Jeśli stoisz przy barze i wpada na Ciebie kobieta, to powiedz jej z surowym tonem, żeby uważała, bo Ty potrzebujesz trochę miejsca i przestrzeni dla siebie. Zaznacz, że tym razem jej to wybaczysz, ale następnym już nie będziesz dla niej taki miły.

 Jeśli idziesz w sklepie i widzisz kobietę która ma strasznie dużą torebkę, to zapytaj jej z żartem w głosie czy ma psa. Ona na pewno zacznie się śmiać i później na pewno będzie wam się lepiej rozmawiało.

 w skrócie powiem Ci, co powinieneś robić:

 1)      Przestań w końcu zwracać uwagę na to, czy kobiety są Tobą zainteresowane.

 2)      Przestań się raz na zawsze uganiać za kobietami.

 3)      Najpierw sprawdź, czy dziewczyna jest w ogóle chętna do nawiązywania nowych znajomości i dopiero później zaczynaj podrywać dziewczyny.

 Tak długo, jak dziewczyna reaguje na Twoje zaczepki, tak długo ją podrywaj. Działając w ten sposób masz duże szanse na osiągnięcie sukcesu.

 To ty jesteś kimś o kogo trzeba zabiegać a nie kobieta.

 A teraz....

 Jeśli chcesz dowiedzieć sie więcej o podrywaniu kobiet, to musisz przeczytać moje pozostałe artykuły. Tam poznasz różne metody podrywania krok po kroku. Na pewno to zmieni Twoje życie i nauczy Cię podrywać kobiety. Przejdż TUTAJ aby dowiedzieć się więcej.

Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
jakpoderwacdziewczynenagg
Czas publikacji:
piątek, 08 czerwca 2012 21:18

Polecane wpisy