Jak Poderwac Dziewczyne

Wpis

piątek, 08 czerwca 2012

Co kobiety podnieca, a co je odstrasza.

jak zdobyć piękną laskęJeśli nie raz zdarzyło Ci się podsłuchiwać rozmowy kobiet, to pewnie nie raz słyszałeś jak mówiły, że w mężczyznach jest coś nieprzyjemnego, albo że czegoś w nich nie lubią.

Teraz pewnie zadajesz sobie sprawę, że to wcale nie jest dobrze, jeśli kobieta mówi tak o jakim mężczyźnie. Mówiąc tak o jednym ma na myśli wszystkich.

Jeśli kobieta mówi tak o jakimś facecie, to najczęściej ma na myśli tego, który właśnie ją podrywa. A kimś takim możesz być także Ty.

Mi zajęło kilka lat podsłuchiwania kobiet zanim naprawdę dowiedziałem sie, co je podnieca, a co odrzuca od faceta. Szczególnie zwracałem uwagę na zdania w których padało stwierdzenie „to irytujące”.

Prawie zawsze dziewczyny mówiły o tym samym.

Ahhh nawet nie zdajesz sobie sprawy ile jest rzeczy, które denerwują i drażnią kobiety.

Oto kilka rzeczy, które kobiety uważają za nieprzyjemne w związki

- kiedy byt często wołasz ą do siebie,

- kiedy zbyt często mówisz jej o swoich uczuciach,

- kiedy dajesz jej całą władzę w związku i traktujesz ją jak swojego szefa,

 - kiedy zbyt często pytasz czego ona chce a nie podejmujesz decyzji sam,

 - kiedy jesteś słaby i bardzo uległy,

 - kiedy spełniasz wszystkie jej prośby i nie robisz przy tym żadnych uwag,

 - kiedy odstawiasz swoje potrzeby na bok a zajmujesz się tylko nią.

 Teraz pewnie jesteś bardzo zszokowany.

 Zastanawiasz się jak to jest możliwe. Przecież wydawało Ci się, że to, co robiłeś dotychczas właśnie jej sie podobało.

 Pewnie chcesz wiedzieć, jak to jest możliwe, że kobiety wkurzają się, kiedy im ustępujesz, pytasz je o zdanie, dbasz o nie i ciągle zapewniasz je o swoich uczuciach.

 No i niestety muszę Cię rozczarować, ale taka jest prawda. One w całości tak uważają i cały czas rozmawiają o tym między sobą.

 A im kobieta jest ładniejsza i bardziej atrakcyjna tym więcej ją w mężczyznach denerwuje. Nie wiem dlaczego tak jest, ale sprawdza się to za każdym razem.

 Z tego wszystkiego, o czym tutaj dotychczas napisałem można wysunąć jeden wniosek. Już Ci go przedstawiam, nie masz się co denerwować.

 Robiąc to wszystko, o czym wyżej pisałem stajesz się grzecznym chłopcem.

 A kobiety niestety nie lubią takich mężczyzn. One wolą się zainteresować kimś kto jest niezależny i wygląda jak prawdziwy facet.

 Oznacza to, że jeśli będziesz się cały czas tak zachowywał, to żadna kobieta się Tobą nie zainteresuje.

 Pewnie nawet nie byłeś tego świadomy, ze przez swoje zachowanie odpychałeś większość kobiet od siebie.

 Ale muszę Ci powiedzieć jeszcze jedną rzecz.

 Nie denerwuj się, już Ci wyjaśniam o co mi chodzi.

 Jeśli chodzi o kontakty z kobietami, to czasami musisz udawać kogoś kim nie jesteś, jeśli chcesz żeby dziewczyny były Tobą zainteresowane. Z czasem to zachowanie stanie się dla Ciebie normą i codziennością.

 Powiem Ci to co najważniejsze jeszcze raz żebyś na pewno to zapamiętał i nigdy w życiu już tego nie robił.

 Kobiety naprawdę nie lubią grzecznych facetów i musisz się z tą wiadomością jakoś oswoić.

 Teraz już pewnie rozumiesz dlaczego kobiety się od siebie odsuwały kiedy byłeś dla nich miły i starałeś się im jakoś przypodobać. Wszystko było spowodowane Twoim nieodpowiednim zachowaniem.

 Im dłużej będziesz się w taki sposób zachowywał tym bardziej pogarszasz swoją sytuację.

 Żadna kobieta pod tym względem nie ustąpi. Wszystkie chcą mieć silnego faceta i nawet jeśli dziewczyna Cię kocha a nie będziesz dla niej prawdziwym facetem, to wcześniej, czy później Cię zostawi.

 One mówią zawsze wprost. Chcę silnego faceta, jeśli on taki nie jest to musimy się rozstać.

 Ona musi mieć swoje życie, swoje zainteresowania i swoje zasady. Tylko wtedy jest prawdziwym i godnym mojej uwagi facetem.

 Kobiety mówią o tym cały czas. Nie znałem dziewczyny, która miałaby na ten temat inne zdanie.

 Dziewczyny bardzo często mówią, że coś im się w facetach nie podoba. Jeśli oni się nie zmieniają to one po prostu odchodzą i szukają sobie kogoś bardziej męskiego.

 Teraz już rozumiesz o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi.

 Pewnie teraz wydaje Ci się, że kobiety zupełnie zwariowały.

 Przecież to, co one mówią jest po prostu niepoważne.

 Pewnie nie raz zdarzyło Ci się, że kobieta mówiła Ci coś innego a w zupełnie inny sposób się zachowywała. Tak jest właśnie teraz. One tylko mówią, że chcą miłych facetów, a tak naprawdę kręcą ich niegrzeczni chłopcy.

 Ja miałem podobnie tak jak Ty teraz. Ale pomyślałem sobie, że schowam swoją wrażliwość i od dzisiaj będę pokazywał kobietą jaki jestem silny i męski.

 Pomyślałem, że muszę ruszyć swój tyłek na siłownie i popracować Trochę nas silną wolą i męskim wyglądem.

 Oczywiście żartuje sobie teraz z Ciebie Trochę, ale jakoś muszę rozładować atmosferę.

 Wiem jak się teraz czujesz. Ja też się kiedyś rozczarowałem, że wszystko, co dotychczas robiłem wykonywałem źle i przez to odrzucałem kobiety od siebie.

 Każdy facet czasami tak ma. Stara się zrobić coś jak najlepiej, a okazuje się, że robił coś zupełnie odwrotnego.

 Teraz już będziesz wiedział, że jak kobieta mówi, że chce wrażliwego faceta, to ma na myśli silnego i mężnego mężczyznę.

 I na pewno nie chodzi mi tu o budowę ciała, tylko o siłę charakteru. Zapamiętaj to sobie, bo na pewno jeszcze nie raz przyda Ci sie to w życiu.

 To właśnie dlatego kobiety ciągną do facetów, którzy są dla nich niedostępni, a nie interesują się kimś, kto cały czas jest blisko nich na wyciągnięcie ręki. To ty powinieneś być podrywany przez dziewczyny, to TY jesteś zdobyczą.

 Pamiętaj, to czy będziesz dla dziewczyny atrakcyjny wcale nie zależy od niej.

 Kobieta i tak na początku interesuje się facetami, którzy mają odpowiednie cechy charakteru, a jak się zakochuje, to wcale nie w mężczyźnie o którego zabiegała.

Tak jest zawsze i one nie mają na to żadnego wpływu.

Dziewczyny już takie są, że postępują nielogicznie. Czasami nawet same nie rozumieją swojego sposobu postępowania i my mężczyźni musimy się nauczyć to wykorzystywać.

Pewnie zastanawiasz się w jaki sposób.

Po prostu musisz się zachowywać w towarzystwie kobiet w sposób, który sprawi, że staniesz się w jej oczach bardzo atrakcyjnym i przystojnym facetem.

Musisz zrozumieć, że czasami robienie dla Ciebie bezmyślnych rzeczy jest dla kobiety czymś bardzo pociągającym. One wtedy nie będzie mogła Ci się po prostu przeć.

Teraz ponieś rękę i powtarzaj za mną, że już nigdy nie będziesz wobec kobiet grzeczny i uległy. Zrób to koniecznie!!

 Przestań robić wszystko, żeby być dla kobiety miłym facetem, a z czasem będzie się dookoła Ciebie kręciło mnóstwo dziewczyn.

 Od dzisiaj rób tylko to, o czym przeczytasz w moim artykule.

 Zawsze podczas rozmowy odchylaj się trochę do tyłu, to doda Ci pewności siebie. Nie ustępuj w niczym dziewczynom i nie rób wszystkiego, o co Cię poproszą.

 Jeśli chcesz dodatkowo dowiedzieć się czegoś więcej, to zacznij podsłuchiwać dziewczyny. Nie tak nachalnie ale subtelnie gdzieś idąc za nimi. Wtedy poznasz wszystkie rzeczy, które denerwują kobiety i których nie powinieneś robić. Jeśli jednak nie chce Ci się tego robić, to możesz kupić sobie moją książkę. Ona na pewno ułatwi Ci życie i nauczy Cię jak zachowywać sie wśród kobiet, żeby być przez nie uważany za kogoś atrakcyjnego.

 Dzięki niej zmienisz swój sposób patrzenia na kobiety i zaczniesz swoje nowe życie towarzyskie. Na pewno nie będziesz żałował kupna mojej książki.

 W niej znajdziesz wszystkie moje metody wyjaśnione krok po kroku. Po jej przeczytaniu na pewno będziesz wiedział, jak podrywać dziewczyny i co zrobić żeby one nie potrafiły Ci odmówić.

 

Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
jakpoderwacdziewczynenagg
Czas publikacji:
piątek, 08 czerwca 2012 20:46

Polecane wpisy